Zarządzenia Wójta 2013 r.
1. W sprawie wyznaczenia osoby do sprawowania kontroli finansowej nad realizacją zadań publicznych przez podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego Zarządzenie Nr 1 z 2013 r..doc (28,00KB)
2. W sprawie przekazania uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków jednostkom organizacyjnym gminy Łubniany Zarządzenie Nr 20 z 2013 r..doc (27,00KB)
3. W sprawie ustalenia planu finansowego Urzędu Gminy w Łubnianach na 2013 r. Zarządzenie Nr 3 z 2013 r..pdf (238,45KB)
4. W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do srzedaży Zarządzenie Nr 4 z 2013 r..doc (61,50KB)
5. W sprawie zmiany Regulaminu Wynagradzania Pracowników w Urzędzie Gminy Łubniany Zarządzenie Nr 5 z 2013 r..doc (28,50KB) Załącznik Nr 3 do regulaminu wynagr. UG Łubniany.doc (43,00KB)
6. W sprawie powołania komisji ds. oceny stosunków wodnych i podwyższenia terenu przy budowie domu jednorodzinnego w Dąbrówce Łubniańskiej ul. Szkolna 18A Zarządzenie Nr 6 z 2013.doc (11,83KB)
7. W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do dzierżawy Zarządzenie Nr 7 z 2013 r..doc (46,00KB)
8. W sprawie przekazania akt do archiwum zakładowego Zarzadzenie Nr 8 z 2013 r..doc (36,00KB)
9. W sprawie wyznaczenia osób odpowiedzialnych za przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego Zarządzenie Nr 9 z 2013 r..doc (29,00KB)
10. W sprawie powołania koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Łubnianach Zarzadzenie Nr 10 z 2013 r.doc (12,24KB)
11. W sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej mienia komunalnego Zarządzenie Nr 11 z 2013 r..doc (28,50KB)
12. W sprawie realizacji zadań obrony cywilnej w 2013 r. Zarządzenie Nr 12 z 2013 r..doc (22,00KB)
13. W sprawie zobowiązania kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Łubniany do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania kontroli zarządczej oraz do złożenia oświadczeń o stanie kontroli zarządczej Zarządzenie Nr 13 z 2013 r..doc (72,00KB)
14. W sprawie zasad przekazywania środków dla jednostek organizacyjnych giny i dotacji dla instytucji kultury oraz odprowadzania dochodów przez jednostki budżetowe do budżetu gminy Zarządzenie Nr 14 z 2013 r..doc (31,50KB)
15. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 15 z 2013.doc (30,00KB)
16. W sprawie zmiany planu finansowego Urzędu Gminy Łubniany w związku ze zmianą budżetu Uchwałą Nr XXV/183/13 z dnia 28 stycznia 2013 r. Zarządzenie Nr 16 z 2013 r..pdf (223,34KB)
17. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 17 z 2013.doc (30,00KB)
18. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 18 z 2013.doc (30,00KB)
19. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 19 z 2013.doc (29,50KB)
20. W sprawie wyznaczenia nauczycieli zastępujących dyrektorów przedszkoli i szkół w przypadku ich nieobecności Zarządzenie Nr 20 z 2013 r..doc (27,00KB)
21. W sprawie realizacji szkolenia obronnego w 2013 r. Zarządzenie Nr 21 z 2013 r..doc (21,50KB)
22. W sprawie powołania Komisji ds. ochrony zieleni Zarządzenie Nr 22 z 2013 r..doc (26,00KB)
23. W sprawie zmiany planu finansowego Urzędu Gminy Łubniany w związku ze zmianą budżetu Uchwałą Nr XXVII/202/13 z dnia 26 marca 2013 r. Zarządzenie Nr 23 z 2013 r..pdf (223,51KB)
24. W sprawie udzielenia pożyczki Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Stobrawski Zielony Szlak w Pokoju ul. Sienkiewicza 8 Zarządzenie Nr 24 z 2013 r.doc (27,00KB)
25. W sprawie bezpieczeństwa pożarowego Zarządzenie Nr 25 z 2013 r...doc (23,50KB)
26. W sprawie zmiany planu wydatków w budżecie gminy Łubniany na 2013 r.
27. W sprawie wprowadzenia planu obrony cywilnej Zarządzenie Nr 27 z 2013 r..doc (23,50KB)
28. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa, z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013 r. Zarządzenie Nr 28 z 2013 r..doc (62,50KB)
29. W sprawie określenia wzoru arkusza organizacji szkoły/przedszkola oraz wzoru załączników Zarządzenie Nr 29 z 2013 r..pdf (28,40KB)
30. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 30 z 2013 r..pdf (137,05KB)
31. W sprawie przeprowadzenia treningu akcji kurierskiej na terenie Gminy Łubniany w dniu 23 maja 2013 roku. Zarządzenie Nr 31 z 2013 r..doc (21,00KB)
32. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa, z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013 r. Zarządzenie Nr 32 z 2013 r.doc (59,50KB)
33. W sprawie zmiany planu wydatków w budżecie gminy Łubniany na 2013 r. Zarządzenie Nr 33 z 2013 r..pdf (54,98KB)
34. W sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej w Urzędzie Gminy Łubniany Zarządzenie Nr 34 z 2013 r..pdf (184,06KB)
35. W sprawie powolania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 35 z 2013 r..pdf (131,20KB)
36. W sprawie przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora Publicznego Gimnazjum w Biadaczu ul. Szeroka 10, 46-022 Biadacz Zarządzenie Nr 36 z 2013 r..doc (24,50KB)
37. W sprawie przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Jełowej ul. Wolności 15, 46-022 Jełowa Zarządzenie nr 37 z 2013 r..doc (25,00KB)
38. W sprawie powołania Komisji do spraw przyznania jednorazowego stypendium Wójta Gminy Łubniany najlepszym uczniom w szkołach w Gminie Łubniany pt. "Najlepszy z najlepszych" Zarządzenie Nr 38 z 2013 r..doc (26,00KB)
39. W sprawie zmiany planu finansowego Urzędu Gminy Łubniany w związku ze zmianą budżetu gminy Łubniany Uchwałą Nr XXIX/212/13 z dnia 24 czerwca 2013 r.
40. W sprawie przeprowadzenia treningu Systemu Wykrywania i Alarmowania na terenie gminy Łubniany Zarządzenie Nr 40 z 2013 r..doc (24,50KB)
41. W sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Młodszego referenta w Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Zarządzenie Nr 41 z 2013 r.doc (30,00KB)
42. W sprawie wprowadzenia zmiany w dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości w Urzędzie Gminy w Łubnianach
43. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa, z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013 r. Zarządzenie Nr 43 z 2013 r..doc (60,00KB)
44. W sprawie zmiany planu wydatków w budżecie gminy Łubniany na 2013 r.
45. W sprawie zatwierdzenia Regulaminu organizacyjnego Gminnego Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Łubnianach Zarządzenie Nr 45 z 2013 r..doc (23,00KB)Załącznik do Zarządzenia Nr 45 z 2013 r..doc (73,50KB)
46. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 46 z 2013 r..pdf (135,64KB)
47. W sprawie powołania Komisji PrzetargowejZarządzenie Nr 47 z 2013 r..pdf (133,36KB)
48. Zmieniające Zarządzenie Nr 41/2013 Wójta Gminy Łubniany z dnia 25 czerwca 2013 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Młodszego referenta w Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Zarządzenie Nr 48 z 2013 r.doc (21,50KB)
49. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa, z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013 r. Zarządzenie Nr 49 z 2013.rtf (120,12KB)
50. W sprawie prowadzenia kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Łubniany Zarządzenie Nr 50 z 2013 r..pdf (66,36KB)
51. W sprawie zmiany planu finansowego na 2013 r. w związku ze zmianą budżetu gminy Łubniany Uchwałą Nr XXX/218/13 z dnia 29 lipca 2013 r.
52. W sprawie powołania Komisji do oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej Zarządzenie Nr 52 z 2013 r..pdf (134,97KB)
53. W sprawie zmiany planu wydatkow w budżecie gminy Łubniany na 2013 r.
54. W sprawie powołania Komisji do oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej Zarządzenie Nr 54 z 2013 r..doc (32,00KB)
55. W sprawie skrócenia czasu pracy Urzędu Gminy w Łubnianach w dniu 5 sierpnia 2013 r. Zarządzenie Nr 55 z 2013 r..doc (28,50KB)
56. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 56 z 2013 r..pdf (134,34KB)
57. W sprawie ustalenia terminu składania wniosków o przyznanie pomocy uczniom objętym Rządowym programem pomocy uczniom w 2013 r. - "Wyprawka szkolna" Zarządzenie Nr 57 z 2013 r..doc (26,00KB)
58. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 58 z 2013 r..pdf (135,32KB)
59. W sprawie zasad organizacji bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu oraz zasad zawierania umów dotyczących zwrotu kosztów przejazdu uczniów, dzieci i młodzieży Zarządzenie Nr 59 z 2013 r..doc (40,00KB) Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 59 z 2013 r.docx (19,55KB)
60. W sprawie wyznaczenia Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Gminy Łubniany Zarządzenie Nr 60 z 2013 r..doc (28,50KB)
61. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 61 z 2013 r..pdf (134,54KB)
62. W sprawie przyjęcia Informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Łubniany za I półrocze 2013 r. Zarządzenie nr 62 z 2013 r..doc (28,00KB)
63. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa, z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013r. Zarządzenie nr 63 z 2013 r.rtf (121,88KB)
64. W sprawie podziału rezerwy celowej na realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w budżecie gminy na 2013r. Zarządzenie Nr 64 z 2013 r.doc (31,00KB)
65. W sprawie zmiany planu wydatków w budżecie gminy Łubniany na 2013 r.
66. W sprawie powołania komisji do zaopiniowania wniosku złożonego z pominięciem otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Gminy Łubniany z zakresu działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych pt. ”Zagospodarowanie placu z przeznaczeniem na teren rekreacyjny w miejscowości Jełowa – budowa wiaty grilowej”. Zarządzenie Nr 66 z 2013 r..doc (52,00KB)
67. W sprawie wyznaczania nauczycieli zastępujących dyrektorów przedszkoli i szkół w przypadku ich nieobecności Zarządzenie Nr 67 z 2013 r.docx (14,58KB)
68. W sprawie zmiany planu finansowgo na 2013 r. w związku ze zmianą budżetu gminy Łubniany Uchwałą Nr XXXI/221/13 z dnia 16 września 2013 r.
69. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 69 z 2013 r..pdf (135,04KB)
70. W sprawie udzielenia pożyczki Stowarzyszeniu "Dąbrówka" z siedzibą w Dąbrówce Łubniańskiej, ul. Kosowce 7, 46-024 Łubniany Zarządzenie Nr 70 z 2013 r..doc (25,00KB)
71. W sprawie wprowadzenia regulaminu dla wszystkich pracowników przedszkoli i pracowników Gminnego Zespolu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Łubnianach zatrudnionych w jednostkach prowadzonych przez Gminę Łubniany Zarządzenie Nr 71 z 2013 r..pdf (25,22KB)
72. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 72 z 2013 r..pdf (131,79KB)
73. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa, z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013 r. Zarządzenie Nr 73 z 2013 r..rtf (122,18KB)
74. W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży. Zarządzenie Nr 74 z 2013 r.doc (43,00KB)
75. W sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej w Urzędzie Gminy Łubniany Zarządzenie Nr 75 z 2013 r.doc (27,00KB)
76. W sprawie przeprowadzenia treningu stałego dyżuru Urzędu Gminy Łubniany w dniu 10 października 2013 roku Zarządzenie Nr 76 z 2013 r.doc (35,50KB)
77. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 77 z 2013 r..pdf (134,00KB)
78. W sprawie zmiany Zarządzenia Nr 69/2012 Wójta Gminy Łubniany z dnia 3 lipca 2012 r. w sprawie powołania Koordynatora do spraw kontroli zarządczej oraz Zespołu do spraw kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy Łubniany. Zarządzenie Nr 78 z 2013 r..doc (29,00KB) Załącznik nr 1 do Zarządzenia 78 z 2013.doc (70,50KB)
79. W sprawie ustalenia planu przeprowadzania służby przygotowawczej dla Młodszego Referenta z Referatu Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Łubniany.Zarządzenie Nr 79 z 2013 r..doc (52,00KB)
80. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa ,z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013 r. Zarządzenie Nr 80 z 2013 r..rtf (129,42KB)
81. W sprawie udzielenia pożyczki Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Stobrawski Zielony Szlak w Pokoju Zarządzenie Nr 81 z 2013 r..doc (25,00KB)
82. W sprawie zmiany zarządzenia Nr 24/13 Wójta Gminy Łubniany z dnia 4 kwietnia 2013 r. w sprawie udzielenia pożyczki Stowarzyszeniu LGD Stobrawski Zielony Szlak w Pokoju Zarządzenie Nr 82 z 2013 r..doc (23,50KB)
83. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 83 z 2013 r..pdf (134,88KB)
84. W sprawie zmiany w budżecie gminy na 2013 r.
85. W sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Łubniany z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2014 Zarządzenie Nr 85 z 2013 r..doc (35,00KB)
86. W sprawie przeprowadzenia przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne w Urzędzie Gminy Łubniany Zarządzenie Nr 86 z 2013 r..doc (25,00KB)
87. W sprawie przyjęcia projektu budżetu Gminy Łubniany na 2014 r. Zarządzenie nr 87 z 2013 r..doc (29,00KB)
88. W sprawie zmiany projektu budżetu Gminy Łubniany na 2014 r. Zarządzenie Nr 88 z 2013 r..rtf (131,40KB)
89. W sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze , w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy Łubniany. Zarządzenie Nr 89 z 2013 r..doc (30,50KB) Załącznik Nr 4 do Regulaminu naboru.doc (28,00KB) Załącznik Nr 3 do Regulaminu naboru.doc (28,00KB) Załącznik Nr 2 do Regulamiu naboru.doc (27,00KB) Załącznik Nr 1 do Regulaminu naboru.doc (39,00KB) Załącznik do Zarządzenia Nr 89 z 2013 r. - Regulamin naboru.doc (73,50KB)
90. W sprawie zmiany planu finansowego UG w związku ze zmianą budżetu gminy uchwałą RG w dniu 25.11.2013 r.
91. W sprawie powołania Komisji Przetargowej Zarządzenie Nr 91 z 2013 r..pdf (134,13KB)
92. W sprawie zmiany w budżecie gminy na 2013 r.
93. W sprawie zmiany w budżecie gminy na 2013 r.
94. W sprawie odwołania Pani Bogusławy Domino - Pawelec ze stanowiska Dyrektora Szkoły Podstawowej w Jełowej Zarządzenie Nr 94 z 2013 r..pdf (23,38KB)
95. W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do dzierżawy na okres 10 lat w drodze bezprzetargowej Zarządzenie Nr 95 z 2013 r.doc.doc (40,50KB)
96. W sprawie podziału rezerwy ogólnej w budżecie gminy na 2013 r. Zarządzenie Nr 96 z 2013 r..doc (33,00KB)
97. W sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie przez organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz z zakresu pomocy społecznej na realizację zadań Gminy Łubniany w 2014 r. Zarządzenie Nr 97 z 2013 r..doc (33,50KB)
98. W sprawie przeprowadzenia tretningu Systemu Wykrywania i Alalrmowania na terenie gminy Łubniany Zarządzenie Nr 98 z 2013 r..doc (25,00KB)
99. W sprawie zmiany planu finansowego na 2013 r. w związku ze zmianą budżetu gminy Łubniany Uchwałą Nr XXXIII/239/13 z dnia 17 grudnia 2013 r.
100. W sprawie zmiany planu wydatków w budżecie gminy Łubniany na 2013 r.
101. W sprawie zmiany planu dochodów i wydatków związanych ze zmianą kwot lub uzyskaniem dotacji przekazanych z budżetu państwa, z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek sektora finansów publicznych na 2013 r. Zarządzenie Nr 101 z 2013 r..rtf (132,73KB)