Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

XXII sesja Rady Gminy Łubniany w kadencji 2018 - 2023 - 21.09.2020 r.

Termin: 21.09.2020, g. 14:00

Miejsce: Urząd Gminy Łubniany

  1. 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
    1. 1.1. zatwierdzenie porządku obrad
    2. 1.2. zatwierdzenie protokołu z XX sesji Rady Gminy Łubniany.
    3. 1.3. zatwierdzenie protokołu z XXI sesji Rady Gminy Łubniany.
  2. 2. Podjęcie uchwał:
    1. 2.1. w sprawie przystąpienia Gminy Łubniany do Stowarzyszenia Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna

      PDFw sprawie przystąpienia do Stowarzyszenia.pdf

    2. 2.2. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2020 r.

      PDFw sprawie zmiany uchwały budżetowej.pdf

    3. 2.3. w sprawie wprowadzenia zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej
    4. PDFw sprawie zmian WPF.pdf
    5.  
    6. 2.4. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości niezabudowanej, położonej w Luboszycach przy ul. Rolnej, działka nr 665/118 k.m. 6 obręb Luboszyce.
    7. PDFw sprawie zgody na nabycie nieruchomości.pdf

    8. 2.5. w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Łubniany oraz nadania jej statutu

      PDFw sprawie powołania Rady Seniorów.pdf

    9. 2.6. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania dotacji na wymianę źródeł ogrzewania z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu ,, Poprawa jakości powietrza w Gminie Łubniany poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne oraz likwidację wysokoemisyjnych źródeł ciepła i zastosowanie ekologicznych rozwiązań związanych z przyłączeniem nieruchomości indywidualnych do sieci gazowej"

      PDFw sprawie przyjęcia Regulaminu - piece.pdf

  3. 3. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Łubniany za I półrocze 2020 r.

    PDFSprawozdanie budżetowe za I półrocze.pdf

  4. 4. Podsumowanie pracy za I półrocze 2020 r. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – na wniosek p. Patelskiej
  5. 5. Omówienie wyników kontroli Komisji Rewizyjnej w Łubniańskim Ośrodku Kultury – Funkcjonowanie Biblioteki Publicznej i jej filii – organizacja, realizacja zadań i gospodarka finansowa w latach 2017 - 2018 – na wniosek p. Blacha
  6. 6. Wolne wnioski
  7. 7. Zamknięcie posiedzenia