- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi 2006 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60000 euro na Przygotowanie posiłków dla uczniów z terenu gminy Łubniany
ZP/341-0/6/2006 Łubniany, dnia 13.07.2006r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
Wójt Gminy Łubniany,
46-024 Łubniany ul. Opolska 104,
woj. opolskie, pow. opolski ,
tel. 077/4 270 533,
fax. 077/4 215 024,
e-mail: zamowienia@lubniany.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na :
"Przygotowanie posiłków dla uczniów z terenu gminy Łubniany"
/Podstawa prawna : Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.)/
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej : www.bip.lubniany.pl
Przedmiotem zamówienia jest : przygotowanie posiłków dla uczniów z terenu gminy Łubniany, w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy:
- przygotowanie posiłków (obiady, kanapki),
- dostarczenie posiłków do szkół ,
CPV : 55.32.10.00-6 Usługi przygotowania posiłków,
55.52.40.00-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół,
Miejsce realizacji : gmina Łubniany, miejscowości : Łubniany,
Luboszyce, Jełowa, Biadacz i Brynica.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Wartość zamówienia : poniżej 60 000 Euro.
Termin realizacji wymagany : od 1 września 2006r. do 30 czerwca 2008r.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnianach - lok. 18
Termin składania ofert upływa dnia 02.08.2006r. o godzinie 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.08.2006r. o godzinie 11.00 w Urzędzie Gminy w Łubnianach, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - świetlica.
Termin związania ofertą : Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Informacja na temat wadium – nie wymagane.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena (koszt) - 100%
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami :
W zakresie proceduralnym : Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
W zakresie merytorycznym : Joanna Rymarek, tel. 4270 547,
Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
e-mail: zamowienia@lubniany.pl
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia, co do której ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177z późn. zm.)
- spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W celu potwierdzenia w/w warunków, Wykonawcy winni dostarczyć następujące dokumenty:
- oświadczenia z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna decyzja właściwego Terenowego Organu Inspekcji Sanitarnej,
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie,
- deklaracja wartości odżywczej,
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca wykaz posiadanego sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia,
- Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z aktualnymi świadectwami zdrowia wymaganymi w żywieniu zbiorowym,
- zaakceptowany druk umowy.
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Szczegółowy wykaz dokumentów, jakie wykonawca musi złożyć do oferty został zawarty w SIWZ.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
Wójt Gminy Łubniany
Dieter Wystub
nowa podstrona, dodana 2006-07-13
informację wytworzył(a): | Tomasz Jonek |
za treść odpowiada: | Tomasz Jonek |
data wytworzenia: | 2006-07-13 |