- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi 2007 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60000 euro na budowę kanalizacji sanitarnej wysokociśnieniowej w miejscowości Jełowa - etap IV - wykonanie przyłączy w rejonie ulic Oleska i Wolności
ZP/341-0/4/2007 Łubniany, dnia 06.06.2007r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
Wójt Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104, woj. opolskie, pow. opolski , tel. 077/4 270 533, fax. 077/4 215 024, www.lubniny.pl, e-mail: zamowienia@lubniany.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na :
"Budowa kanalizacji sanitarnej wysokociśnieniowej w miejscowości Jełowa - etap IV – wykonanie przyłączy w rejonie ulic Oleska i Wolności.
/Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.)/
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej : www.bip.lubniany.pl
Przedmiotem zamówienia jest: budowa kanalizacji sanitarnej wysokociśnieniowej w miejscowości Jełowa - etap IV, w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy:
Zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 634/2002 z dnia 14.11.2002r. W ramach niniejszego postępowania realizowana będzie część niniejszej decyzji.
Etap IV –
- przyłącza grawitacyjne: PCV Ø 160 - 112m.
- przyłącza ciśnieniowe: PE Ø 50 – 206m.
PE Ø 40 – 424m.
- przepompownie przydomowe – 20 kpl. jednopompowe,
Wartość szacunkowa poniżej 60 000 euro.
CPV: 45.23.24.10-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,
45.23.24.40-8 Roboty budowlane w zakresie budowy
rurociągów do odprowadzania ścieków.
Miejsce realizacji: gmina Łubniany, miejscowość Jełowa, w rejonie ulic Oleska i Wolności.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Termin realizacji wymagany - termin rozpoczęcia: 31.10.2007r., termin zakończenia: 17.12.2007r.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnianach - lok. 18
Termin składania ofert upływa dnia 20.06.2007r. o godzinie 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.06.2007r. o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Łubnianach, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - świetlica.
Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- Cena (koszt) - 100%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 73,20 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami :
W zakresie proceduralnym : Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
W zakresie merytorycznym : Krzysztof Urbanek, tel. 4270 591, lok. 1,
Joachim Świerc, 4270 593, lok. 3,
Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
e-mail: zamowienia@lubniany.pl
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Nr |
Warunek |
Sposób oceny |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia |
4 |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie |
P osiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. budowa kanalizacji sanitarnej wysokociśnieniowej). Wartość tego zadania powinna być większa od 300 000,00 zł. |
5 |
wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. |
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej /wpisani na listę członków właściwej izby zawodowej/ w specjalności kanalizacyjnej, elektrycznej, drogowej i geodezyjnej. W tym dysponują co najmniej osobami: jedną osobą legitymująca się nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 5 latami w zakresie kierowania robotami kanalizacyjnymi. |
6 |
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności objętej zamówieniem, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. |
osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
7 |
Zaakceptowany druk umowy |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
Wójt Gminy Łubniany
Dieter Wystub
Pliki do pobrania:
nowa podstrona, dodana 2007-06-04
informację wytworzył(a): | Tomasz Jonek |
za treść odpowiada: | Tomasz Jonek |
data wytworzenia: | 2007-06-04 |