Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wywóz odpadów stałych z obiektów komunalnych i placówek oświatowych na terenie gminy Łubniany
ZP/341-0/1/2008 Łubniany, dnia 14.01.2008r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
Wójt Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104, woj. opolskie, pow. opolski, tel. 077/4 270 533, fax. 077/4 215 024, www.lubniny.pl, e-mail: zamowienia@lubniany.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Wywóz odpadów stałych z obiektów komunalnych i placówek oświatowych na terenie gminy Łubniany”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP Nr 9440 - 2008 z dnia 14.01.2008r.
/Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r. poz. 1655)/
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.lubniany.plPrzedmiotem zamówienia jest: Wywóz odpadów stałych z obiektów komunalnych i placówek oświatowych na terenie gminy Łubniany, w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy:
- wywóz odpadów stałych z pojemników P-110 umieszczonych w przystosowanych do tego celu miejscach,
- wywóz za pomocą kontenerów KP-7 odpadów stałych z placów publicznych,
Wartość szacunkowa powyżej 14 000 euro, mniejsza niż określona w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 /Dz. U. z 2007 r., Nr. 241, poz. 1762/ na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
CPV : 90.12.00.00-4 Usługi gospodarki odpadami,
90.00.00.00-7 Usługi usuwania odpadów i nieczystości,
90.12.12.00-3 Usługi transportu odpadów.
Miejsce realizacji: gmina Łubniany, obiekty wg. wykazu.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Termin realizacji wymagany: od podpisania umowy do 31 stycznia 2009r.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnianach - lok. 18
Termin składania ofert upływa dnia 25.01.2008r. o godzinie 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.01.2008r. o godzinie 9.30 w Urzędzie Gminy w Łubnianach, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - świetlica.
Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Informacja na temat wadium – nie wymagane.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena (koszt) - 100%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
W zakresie proceduralnym: Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
W zakresie merytorycznym: Joachim Świerc, tel. 4270 593, lok. 3,
Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
e-mail: zamowienia@lubniany.pl
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Nr |
Warunek |
Sposób oceny
|
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeni |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia |
4. |
Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) Obowiązujące przez cały zakładany okres realizacji zamówienia. |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie na świadczenie usług określonych niniejszym zamówieniem. |
5. |
Aktualne zezwolenie właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów określone w art. 28 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) Obowiązujące przez cały zakładany okres realizacji zamówienia. |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych |
6. |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie |
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ubiegłych trzech lat co najmniej jedno zadanie o zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem (tj. wywóz odpadów stałych specjalistycznymi wozami) |
7. |
wykaz posiadanego sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia |
posiadają lub mają dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia tj. dysponują specjalistycznymi wozami do wywozu kontenerów KP-7 oraz pojemników P-110 (min. jednym do wywozu pojemników P-110 oraz min. jednym do wywozu kontenerów KP-7), dysponują min. 34 szt. kontenerów KP-7 (w tym min. 6 szt. do selektywnej zbiórki odpadów). |
8. |
Zaakceptowany druk umowy |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
nformacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
Wójt Gminy Łubniany
Dieter Wystub
nowa podstrona, dodana 2008-01-14
Podmiot udostępniający: | Tomasz Jonek |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2008-01-14 |