Przetarg na Remont budynku wielofunkcyjnego wraz z przebudową poddasza na cele użytkowe oraz przyłączem wodociągowym i cieplnym w Łubnianach przy ulicy Opolskiej 49
ZP/341-0/15/ŁOK/2009 Łubniany, dnia 02.10.2009r.
CPV: 45.21.13.50-7 Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych,
Miejsce realizacji: gmina Łubniany, miejscowość Łubniany – działki nr 386, 387/3, 376/6 i 380.
Termin realizacji wymagany - 600 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnianach z/s. 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 18
Termin składania ofert upływa dnia 30.10.2009r. o godzinie 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.10.2009r. o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Łubnianach, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 – sala konferencyjna.
Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Wymagane wadium – 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- Cena (koszt) - 100%
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
W zakresie proceduralnym: Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
W zakresie merytorycznym: Krzysztof Urbanek, tel. 4270 591, lok. 1,
Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3, e-mail:
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Nr |
Sposób oceny |
Warunek |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia |
4 |
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
5 |
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert |
nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
6 |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. roboty remontowe w obiektach użyteczności publicznej). Łączna wartość tych dwóch zadań powinna być większa od 1.500 000,00 zł/brutto. |
7 |
wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. |
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej /wpisani na listę członków właściwej izby zawodowej/ w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. W tym dysponują co najmniej osobami: |
8 |
Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia |
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie kadry kierowniczej i pracowników, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. |
9 |
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności objętej zamówieniem, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. |
osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. |
10 |
Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi |
Zatrudniać na podstawie umowy o pracę co najmniej 10 osób |
11 |
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert |
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej. |
12 |
Dowód wniesienia wadium |
wniosą wymagane wadium |
13 |
Warunki gwarancji |
Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata. |
14 |
Zaakceptowany druk umowy |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (309,50KB),
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (156,50KB),
- Załącznik nr 2 i 3 - oświadczenia - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (152,50KB),
- Załącznik nr 4 - wykaz prac - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (140,50KB),
- Załącznik nr 5 - wykaz personelu i pracowników - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (140,00KB),
- Załącznik nr 6 - wykaz liczby zatrudnionych - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (137,50KB),
- Załącznik nr 7 - wykaz robót zleconych podwykonawcom - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (137,50KB),
- Załącznik nr 8 - Formularz umowy - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (192,50KB),
- Załącznik nr 9A - Przedmiar robót - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubniananch (1,36MB),
- Załącznik nr 10B - Przedmiar robót - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (1 002,50KB),
- Załącznik nr 9C - Przedmiar robót - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,48MB),
- Załącznik nr 10A - Specyfikacja techniczna - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,10MB),
- Załącznik nr 10B - Specyfikacja techniczna - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,42MB),
- Załącznik nr 10C - Specyfikacja techniczna - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,69MB),
- Załącznik nr 10D - Specyfikacja techniczna - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,25MB),
Dokumentacja budowlano-wykonawcza: - Opis techniczny dokumentacji - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,94MB),
- Projekt I - remont kapiatlny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,83MB),
- Dokumentacja techniczna II - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,99MB),
- Projekt techniczny III - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,49MB),
- Projekt techniczny IV - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,13MB),
- Projekt techniczny V - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,04MB),
- Projekt techniczny VI - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,58MB),
- Projekt techniczny VII - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,98MB),
- Projekt techniczny VIII - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,61MB),
- Projekt techniczny IX - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,29MB),
- Projekt techniczny X - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,50MB),
- Projekt techniczny XI - Remont budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (4,23MB),
- Inwentaryzacja I - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,70MB),
- Inwentaryzacja II - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (5,62MB).
Wyjaśnienia treści SIWZ:
- pismo ZP/341-0/15-A/ŁOK/2009 Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ (44,50KB),
- Pismo ZP/341-0/15-B/ŁOK/2009 - Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ (173,50KB),
- Rysunek nr 12. (1,21MB).
UWAGA!!!! Modyfikacja treści SIWZ:
- Pismo ZP/341-0/15-C/ŁOK/2009 Powiadomienie o zmianach w SIWZ (150,50KB),
- Załącznik nr 9C - Przedmiar robót - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego w Łubnianach (poprawiony) (257,51KB).
Wyjaśnienia treści SIWZ z 28.10.2009r.:
UWAGA!!!!! Modyfikacja treści SIWZ z 28.10.2009r.:
- Pismo ZP/341-0/15-E/2009 Modyfikacja treści SIWZ (152,00KB),
- Załącznik nr 9B - Przedmiar robót - Remont kapiatlny budynku wielofunkcyjnego (poprawiony) (80,67KB),
- Załącznik nr 9A - Przedmiar robót - Remont kapitalny budynku wielofunkcyjnego (poprawiony) (99,16KB).
UWAGA!!!! Zmiana (przedłużenie) terminu składania ofert:
- Pismo ZP/341-0/15-F/2009 Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert (151,00KB),
- Informacja o zmianach w ogłoszeniu BZP (39,50KB).
nowa podstrona, dodana 2009-10-02
Podmiot udostępniający: | Łubniański Ośrodek Działalności Kulturalanej |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2009-10-02 |