- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi 2009 r.
Przetarg na Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łubniany w roku szkolnym 2009/ 2010.
ZP/341-0/11/2009
Łubniany, dnia 01.07.2009r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP Nr 216172-2009 z dnia 01.07.2009r.
Wójt Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104, woj. opolskie, pow. opolski , tel. 077/4 270 533, fax. 077/4 215 024, www.lubniny.pl, e-mail: zamowienia@lubniany.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łubniany w roku szkolnym 2009/
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.lubniany.pl
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łubniany, w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy:
- bezpieczny i punktualny dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łubniany,
- najem autobusu szkolnego.
Wartość szacunkowa powyżej 14 000 euro, mniejsza niż określona w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 /Dz. U. z 2007 r., Nr. 241, poz. 1762/ na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
CPV: 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego,
60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu
drogowego osób.
Miejsce realizacji: gmina Łubniany, miejscowości: Kępa, Luboszyce, Biadacz, Kolanowice, Kobylno, Jełowa.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin realizacji wymagany: od 1 września 2009r. do 30 czerwca 2010r.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnianach - lok. 18
Termin składania ofert upływa dnia 10.07.2009r. o godzinie 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.07.2009r. o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Łubnianach, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - świetlica.
Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Wymagane wadium – 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Cena (koszt) - 80%
2. oferowany stawka za wynajem autobusu – 20%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
W zakresie proceduralnym: Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
W zakresie merytorycznym: Beata Karpin, tel. 4270 576,
Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3, e-mail: zamowienia@lubniany.pl
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Nr |
Warunek |
Sposób oceny |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia |
4 |
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
5 |
Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
nie zalegają z uiszczeniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu |
6 |
Aktualna licencja na przewóz osób |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają aktualną licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) |
7 |
wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej osobami: minimum 4 kierowców autobusów z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób. |
8 |
- ważne prawo jazdy kat. D, - ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie |
osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
9 |
wykaz autobusów przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich sprawność /ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW/ |
posiadają lub mają dostęp do odpowiedniej ilości sprawnego taboru samochodowego niezbędnego do wykonania niniejszego zadania tj. dysponują co najmniej trzema autobusami, |
10 |
Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności |
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności |
11 |
Zaakceptowany druk umowy |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
Wójt Gminy Łubniany
Dieter Wystub
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Dowóz uczniów do szkół na terenie gm. Łubniany w roku szkolnym 2009/2010 (173,00KB),
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty - Dowóz uczniów 2009/2010 (42,00KB),
- Załącznik nr 2 i 3 - Oświadczenia - Dowóz uczniów 2009/2010 (46,00KB),
- Załącznik nr 4 - wykaz osób - Dowóz uczniów 2009/2010 (30,00KB),
- Załącznik nr 5 - wykaz sprzętu - Dowóz uczniów 2009/2010 (28,00KB),
- Załącznik nr 6 - Wykaz części zleconej podwykonawcom - Dowóz uczniów 2009/2010 (30,50KB),
- Załącznik nr 7 - Formularz umowy - Dowóz uczniów 2009/2010 (72,50KB),
- Załącznik nr 8 - Ilość dojeżdżających uczniów - Dowóz uczniów 2009/2010 (40,00KB),
- Załącznik nr 9 - Trasy przejazdu - Dowóz uczniów 2009/2010 (35,00KB).
nowa podstrona, dodana 2009-07-01
Podmiot udostępniający: | Tomasz Jonek |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2009-07-01 |