Przetarg na budowę kanalizacji sanitarnej wysokociśnieniowej w miejscowości Jełowa - kontynuacja
ZP/341-0/3/2009 Łubniany, dnia 27.01.2009r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
zamieszczone w BZP w dniu 27.01.2009r., nr ogłoszenia 28871-2009.
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Budowę kanalizacji sanitarnej wysokociśnieniowej w miejscowości Jełowa - kontynuacja”
/Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r. poz. 1655 z późn. zm./.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.lubniany.pl
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej wysokociśnieniowej w miejscowości Jełowa - kontynuacja, w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy:
Wartość szacunkowa – powyżej 14000 euro, mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
CPV: 45.23.24.00-6 roboty budowlane w zakresie kanałów
ściekowych,
45.23.24.10-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,
45.23.24.23-3 pompownie ścieków,
45.23.24.40-8 roboty budowlane w zakresie budowy
rurociągów do odprowadzania ścieków.
Miejsce realizacji: gmina Łubniany, miejscowość Jełowa.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Termin realizacji wymagany - 80 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnianach - lok. 18
Termin składania ofert upływa dnia 18.02.2009r. o godzinie 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.02.2009r. o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Łubnianach, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - świetlica.
Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Wymagane wadium – 6500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych i 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- Cena (koszt) - 100%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami :
W zakresie proceduralnym: Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
W zakresie merytorycznym: Krzysztof Urbanek, tel. 4270 591, lok. 1,
Joachim Świerc, 4270 593, lok. 3,
Tomasz Jonek, tel. 4270 593, lok. 3,
e-mail: zamowienia@lubniany.pl
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Nr |
Sposób oceny |
Warunek |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia |
4 |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej lub wysokociśnieniowej). Łączna wartość tych dwóch zadań powinna być większa od 800 000,00 zł/brutto. |
5 |
wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. |
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej /wpisani na listę członków właściwej izby zawodowej/ w specjalności kanalizacyjnej, elektrycznej, drogowej i geodezyjnej. W tym dysponują co najmniej osobami: jedną osobą legitymująca się nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 5 latami w zakresie kierowania robotami kanalizacyjnymi. |
6 |
Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia |
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie kadry kierowniczej i pracowników, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. |
7 |
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności objętej zamówieniem, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. |
osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
8 |
Dowód wniesienia wadium |
wniosą wymagane wadium |
9 |
Warunki gwarancji |
Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata. |
10 |
Zaakceptowany druk umowy |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
Wójt Gminy Łubniany
Dieter Wystub
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (166,50KB),
- Załącznik nr 1 - formularz oferty - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (48,00KB),
- Załącznik nr 2 i 3 - oświadczenia - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (45,00KB),
- Załącznik nr 4 - wykaz robót - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (32,50KB),
- Załącznik nr 5 - wykaz personelu - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (31,00KB),
- Załącznik nr 6 - wykaz robót zlecanych - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (29,50KB),
- Załącznik nr 7 - formularz umowy - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (78,00KB),
- Załącznik nr 8 - przedmiar robót - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (5,75MB),
- Załącznik nr 9 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (219,59KB),
- Załącznik nr 10A - dokumentacja techniczna - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (5,90MB),
- Załącznik nr 10B - dokumentacja techniczna - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (6,00MB),
- Załącznik nr 10C - dokumentacja techniczna - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (2,68MB),
- Załącznik nr 10D - dokumentacja techniczna - budowa kanalizacji Jełowa - kontynuacja (2,19MB).
Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ:
- Pismo ZP_341_0_3_A_2009 Odpowiedź na zapytania do SIWZ (50,50KB),
- Pismo Zp/341-0/3-B/2009 Odpowiedź na zapytania w sprawie siwz (44,00KB).
nowa podstrona, dodana 2009-01-27
Podmiot udostępniający: | Tomasz Jonek |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2009-01-27 |