- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi 2010 r.
Przetarg na Przygotowanie posiłków dla uczniów z terenu gminy Łubniany
ZP/341-0/6/2010 Łubniany, dnia 05.07.2010r.
Wójt Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104, woj. opolskie, pow. opolski , tel. 077/4 270 533, fax. 077/4 215 024, www.lubniny.pl, e-mail: zamowienia@lubniany.pl,
Termin składania ofert upływa dnia 14.07.2010r. o godzinie 9.00.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok.3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
b. posiadania wiedzy i doświadczenia;
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
e. wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Nr |
Sposób oceny |
Warunek |
1. |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2. |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3. |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
4. |
Aktualna decyzja właściwego Terenowego Organu Inspekcji Sanitarnej |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. spełnia wymogi higieniczno-zdrowotne do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu |
5. |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie |
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowali jako główny Wykonawca w okresie ubiegłych trzech lat co najmniej cztery zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia /żywienie zbiorowe/. |
6. |
wykaz posiadanego sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia |
posiadają lub mają dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia tj. dysponują sprzętem do transportu żywności spełniającym wymogi określone Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku / Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z 2006r. z późn. zm.).: - samochód dostawczy posiadający książeczkę kontroli sanitarnej, - termosy do przewożenia posiłków. |
7. |
Oświadczenie (zawarte w formularzu oferty) |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń (akceptują warunki umowy załączonej do s.i.w.z.) |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
1) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego,
2) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: - zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych, - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, - zmiana ilości zamawianych posiłków - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, - zmiana jadłospisu, - zmiana miejsca dostawy, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wartości pieniężnej dziennej normy żywienia (wsadu do kotła) stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Wójt Gminy Łubniany
Dieter Wystub
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Przygotowanie posiłków GOPS (186,00KB),
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty - Przygotowanie posiłków GOPS (47,00KB),
- Załącznik nr 2, 3A i 3B - Oświadczenia - Przygotowanie posilków GOPS (48,00KB),
- Załącznik nr 4 - wykaz usług - Przygotowanie posilków GOPS (33,50KB),
- Załącznik nr 5 - wykaz sprzetu - Przygotowanie posiłków GOPS (30,00KB),
- Załącznik nr 6 - wykaz robót zleconych - Przygotowanie posiłków GOPS (28,50KB),
- Załącznik nr 7 - Formularz umowy - Przygotowanie posiłków GOPS (51,50KB).
nowa podstrona, dodana 2010-07-05
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Łubnianach |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | inż. Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2010-07-05 |