- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi 2010 r.
Przetarg na Poprawę jakości infrastruktury edukacyjnej w Gminie Łubniany poprzez przebudowę pomieszczeń szkolnych oraz zakup sprzętu i wyposażenia w Publicznej Szkole Podstawowej w Jełowej
CPV: 45.21.42.10-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych;
45.44.00.00-3 roboty malarskie i szklarskie;
45.43.00.00-0 pokrywanie podłóg i ścian;
45.31.60.00-5 instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych;
45.33.00.00-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
|
Miejsce realizacji: gmina Łubniany, miejscowość Jełowa.
Termin składania ofert upływa dnia 31.05.2010r. o godzinie 9.00.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie (dla wszystkich części):
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
- Dla zadania częściowego nr I:
Nr |
Sposób oceny (nazwa dokumentu potwierdzającego) |
Warunek do spełnienia lub wykazanie, że nie podlega wykluczeniu |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
4 |
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
5 |
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
6 |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych). Łączna wartość tych dwóch zadań powinna być większa od 200 000,00 zł/brutto (dwieście tysięcy złotych).
|
7 |
wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami |
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej /wpisani na listę członków właściwej izby zawodowej/ w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej sanitarnej. W tym dysponują co najmniej osobami: 1. Jedną osobą legitymującą się nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 5 latami w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2. Jedną osobą legitymującą się nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 5 latami w zakresie kierowania robotami sanitarnymi (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych); Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. |
8 |
Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. |
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
9 |
Warunki gwarancji – oświadczenie (zawarte w formularzu oferty) |
Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata. |
10 |
Oświadczenie (zawarte w formularzu oferty) |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń (akceptują warunki umowy załączonej do s.i.w.z.) |
- Dla zadania częściowego nr II:
Nr |
Sposób oceny (nazwa dokumentu potwierdzającego) |
Warunek do spełnienia lub wykazanie, że nie podlega wykluczeniu |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
4 |
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
5 |
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
6 |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych trzech lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. dostawy wyposażenia biur lub szkół w sprzęt komputerowy lub meble). Łączna wartość tych dwóch zadań powinna być większa od 100.000,00 zł/brutto (sto tysięcy złotych). |
7 |
Warunki gwarancji – oświadczenie (zawarte w formularzu oferty) |
Udzielą pełnej gwarancji na dostarczone urządzenia i wyposażenie na okres nie krótszy niż określony w specyfikacji sprzętu i wyposażenia (załącznik nr 12 do siwz) oraz kalkulacji cenowej sprzętu i wyposażenia (załącznik nr 10B do siwz). |
8 |
Oświadczenie (zawarte w formularzu oferty) |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń (akceptują warunki umowy załączonej do s.i.w.z.) |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Poprawa jakości infrastruktury edukacyjnej w Gminie Łubniany (241,34KB),
- Załącznik nr 1A - Formularz oferty cześciowej nr I - Remont łazienek w PSP Jełowa (147,00KB),
- Załącznik nr 1B - Formularz oferty cenowej nr II - Dostawa sprzętu i wyposażenia do PSP Jełowa (147,00KB),
- Załącznik nr 2, 3A i 3B - oświadczenia - przebudowa pomieszczeń szkolnych oraz zakup sprzętu i wyposażenia do PSP Jełowa (146,00KB),
- Załącznik nr 4 - wykaz prac - remont łazienek w PSP Jełowa (132,50KB),
- Załącznik nr 5 - wykaz personelu - remont łazienek w PSP Jełowa (133,00KB),
- Załącznik nr 6 - oświadczenie o uprawnieniach - remont łazienek w PSP Jełowa (126,00KB),
- Załącznik nr 7 - wykaz dostaw - dostawa sprzętu i wyposażenia do PSP Jełowa (132,00KB),
- Załącznik nr 8 - wykaz robót zleconych podwykonawcom - przebudowa pomieszczeń szkolnych oraz zakup sprzętu i wyposażenia do PSP Jełowa (129,50KB),
- Załącznik nr 9A - formularz umowy - dla zadania częściowego nr I (188,50KB),
- Załącznik nr 9B - Formularz umowy dla zadania częściowego nr II (188,50KB),
- Załącznik nr 10A - Przedmiar robót - dla zadania częściowego nr I (476,95KB),
- Załącznik nr 10B - Kalkulacja zamówienia - dla zadania częściowego nr II (211,50KB),
- Załącznik nr 11 - specyfikacja techniczna - dla zadania częściowego nr I (88,32KB),
- Załącznik nr 12 - Specyfikacja sprzętu i wyposażenia - przebudowa pomieszczeń szkolnych oraz zakup sprzetu i wyposażenia (390,33KB),
- Załącznik nr 13 - Dokumentacja techniczna - dla zadania częściowego nr I (309,17KB).
nowa podstrona, dodana 2010-05-10
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Łubnianach |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | inż. Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2010-05-10 |