- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi 2010 r.
Przetarg na Wywóz odpadów stałych z obiektów komunalnych i placówek oświatowych na terenie gminy Łubniany
ZP/341-0/1/2010 Łubniany, dnia 20.01.2010r.
Wójt Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104, woj. opolskie, pow. opolski , tel. 077/4 270 533, fax. 077/4 215 024, www.lubniny.pl, e-mail: zamowienia@lubniany.pl,
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin składania ofert upływa dnia 01.02.2010r. o godzinie 9.00.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. posiadania wiedzy i doświadczenia;
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
e. wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nr |
Sposób oceny |
Warunek |
1. |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2. |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3. |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
4. |
Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) Obowiązujące przez cały zakładany okres realizacji zamówienia. |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie na świadczenie usług określonych niniejszym zamówieniem. |
5. |
Aktualne zezwolenie właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów określone w art. 28 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) Obowiązujące przez cały zakładany okres realizacji zamówienia.
|
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych |
6. |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie |
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ubiegłych trzech lat co najmniej dwa zadania o zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem (tj. wywóz odpadów stałych specjalistycznymi wozami). |
7. |
wykaz posiadanego sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia |
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia tj. - dysponują specjalistycznymi wozami do wywozu kontenerów KP-7 (hakowy lub bramowy) oraz pojemników P-110 (min. jednym do wywozu pojemników P-110 oraz min. jednym do wywozu kontenerów KP-7), - dysponują min. 17 szt. kontenerów KP-7. |
8. |
Zaakceptowany druk umowy |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
Wójt Gminy Łubniany
Dieter Wystub
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Wywóz odpadów stałych 2010-2011 (101,24KB),
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty - wywóz odpadów stałych 2010-2011 (46,00KB),
- Załącznik nr 2, 3A i 3B - Oświadczenia - wywóz odpadów stałych 2010-2011 (47,50KB),
- Załącznik nr 4 - wykaz usług - wywóz odpadów stałych 2010-2011 (32,50KB),
- Załącznik nr 5 - wykaz sprzętu - wywóz odpadów stałych 2010-2011 (30,00KB),
- Załącznik nr 6 - wykaz części zleconych podwykonawcom - wywóz odpadów stałych 2010-2011 (29,50KB),
- Załącznik nr 7 - Formularz umowy - wywóz odpadów stałych 2010-2011 (52,50KB),
- Załącznik nr 1 do umowy - wywóz odpadów stałych 2010-2011 (61,00KB),
- Załącznik nr 2 do umowy - wywóz odpadów komunalnych 2010-2011 (50,50KB).
nowa podstrona, dodana 2010-01-20
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Łubnianach |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2010-01-20 |