Przetarg na Budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Masów i Łubniany
ZP.271.7.2011 Łubniany, dnia 08.08.2011r.
45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2011r. o godzinie 9.00.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Wydziale Budownictwa Urzędu Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 - lok. 3 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
Nr |
Sposób oceny (nazwa dokumentu potwierdzającego) |
Warunek do spełnienia lub wykazanie, że nie podlega wykluczeniu |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. |
2 |
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 o niewykluczeniu |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. |
3 |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. |
nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
4 |
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj. nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
5 |
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert |
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj. nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu |
6 |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej lub wysokociśnieniowej). Łączna wartość tych zadań powinna być większa od 3.000 000,00 zł/brutto (słownie: trzy miliony złotych brutto). |
7 |
wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami |
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej /wpisani na listę członków właściwej izby zawodowej/ w specjalności kanalizacyjnej, elektrycznej, drogowej i geodezyjnej. W tym dysponują co najmniej osobami: 1. Jedną osobą legitymująca się nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 5 latami w zakresie kierowania robotami kanalizacyjnymi. 2. Kierownik robót elektrycznych - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat 3. Kierownik robót drogowych - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat. 4. Geodeta uprawniony - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat. |
8 |
Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. |
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj Osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
9 |
Warunki gwarancji - oświadczenie |
Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata. |
10 |
Oświadczenie (zawarte w formularzu oferty) |
akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń (akceptują warunki umowy załączonej do s.i.w.z.) |
Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Krystian Baldy
- SIWZ (155,35KB),
- Załącznik nr 1 (48,00KB),
- Załącznik nr 2,3A i 3B (48,50KB),
- Załącznik nr 4 (33,00KB),
- Załącznik nr 5 (33,00KB),
- Załącznik nr 6 (26,50KB),
- Załącznik nr 7 (30,50KB),
- umowa (97,10KB),
- Załącznik nr 9 (537,11KB),
- Załącznik nr 10 (823,72KB),
Załącznik nr 11 - DOKUMENTACJA TECHNICZNA: - plan 1 (5,41MB),
- plan 2 (3,10MB),
- plan 3 (3,86MB),
- plan 4 (1,69MB),
- plan 5 (167,45KB),
- plan 6 (2,64MB),
- plan 7 (3,21MB),
- plan 8 (1,41MB),
- plan 9 (5,13MB),
- plan 10 (4,87MB),
- plan 11 (1,54MB),
- Zestaw pompowy (5,93MB),
- pozwolenia (2,40MB),
- Opis Masów (4,88MB),
- Opis Łubniany (1,85MB),
- Załącznik nr 12 (31,00KB),
- Załącznik nr 13 (78,00KB).
Wyjaśnienia treści SIWZ:
- Pismo_ZP.271.7.A.2011.pdf (80,84KB)
- Decyzja ZDP Łubniany.pdf (376,66KB)
- Decyzja ZDP Masów.pdf (326,49KB)
- Dokumentacja geotechniczna.pdf (1,19MB)
- mapa poglądowa Masów Łubniany.pdf (679,91KB)
- Plan sytuacyjno-wysokościowy nr 5.jpeg (213,15KB)
UWAGA!!!! Modyfikacja treści SIWZ:
nowa podstrona, dodana 2011-08-08
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Łubnianach |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | inż. Tomasz Jonek |
Data wytworzenia: | 2011-08-08 |