Uchwała Nr XVIII/120/16
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (j. t. Dz. U. z 2016r. poz. 446) oraz art. 228, 231, 240 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j. t. Dz. U. z 2016r. poz. 23) Rada Gminy Łubniany uchwala, co następuje:
§ 1.
1. Przekazuje się Wójtowi Gminy Łubniany skargę z dnia 03.07.2016r. (data wpływu do Urzędu Gminy Łubniany 06.07.2016 r.) złożoną przez Pana dotyczącą wadliwego rozpatrzenia skargi z dnia 20.06.2016 r. na bezczynność Urzędu Gminy w sprawie pisma z dnia 02.05.2016 r., poprzez wniesienie o ponowne rozpatrzenia treści skargi z dnia 20.06.2016r. łącznie z pismem z dn. 02.05.2016r. oraz sprostowanie treści zaświadczenia z dnia 23.06.2016 r., zgodnie z uzasadnieniem wyroku Sądu Okręgowego V Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych.
2. Uzasadnienie do Uchwały stanowi załącznik do niniejszej Uchwały.
§ 2.
Zobowiązuje się Przewodniczącego Rady Gminy do przekazania skargi i zawiadomienia skarżącego o przekazaniu skargi celem jej rozpoznania.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy Łubniany
Albert Wiench
Uchwala_Nr_XVIII_120_16 (51,85KB)